Basisverzekering vijf keer zo duur als ziekenfonds
Linea Recta
2012-10-08 19:08:38 UTC
http://www.telegraaf.nl/overgeld/zorgverzekering/13049238/__Basisverzekering_vijf_keer_zo_duur_als_ziekenfonds__.html
--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Tom
2012-10-08 21:40:28 UTC
Post by Linea Recta
http://www.telegraaf.nl/overgeld/zorgverzekering/13049238/__Basisverzekering_vijf_keer_zo_duur_als_ziekenfonds__.html
Ongelooflijk. Als je van het gemiddelde scenario uitgaat dan is de
premie voor de ziektekostenverzekering in 7 jaar tijd met 300 procent
gestegen met ook nog eens een in de loop der jaren uitgekleed
standaardpakket. Minder voor meer dus. Ik kan me toch niet herinneren
dat ik de afgelopen 7 jaar een salarisverhoging heb gekregen van 300
procent...

Tom.
Michael
2012-10-09 07:40:14 UTC
Post by Tom
Post by Linea Recta
[...]
Jij hebt in elk geval nog salarisverhoging gehad. Er zijn legio mensen die nu
zelfs minder inkomsten hebben dan 7 jaar geleden. Bijv. zij met AOW/Pensioen.
Linea Recta
2012-10-09 09:59:52 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Jij misschien niet, maar wel die dure "sjirurchen" die ook nog "vergeten"
hun handen te wassen voor de operatie...
--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
dolphin
2012-10-10 00:37:46 UTC
Post by Linea Recta
http://www.telegraaf.nl/overgeld/zorgverzekering/13049238/__Basisverzekering_vijf_keer_zo_duur_als_ziekenfonds__.html
tja wat vroeger particulier verzekert heette hebben we nu blijkbaar allemaal
, daarbovenop de zorg als uitgeklede verplicht verzekerde
en nog bedankt hansje h.

maar ja al die salarissen en bv'tjes moeten wel betaald worden op de zgn
garantie van goede zorg (wie weet daar een definitie van eigenlijk)

dolphin