Zeg dat Carglass...
Willem-Jan Markerink
2010-08-09 16:47:56 UTC
..volgens de reclame kost het je alleen maar je eigen risico!
Als je geen abbo hebt op Carglass neem ik aan.Dat houd in dat
je weer vele jaren bezig bent om je eigen risico weer te laten
dalen.Over een aantal jaren gemeten lijkt het me dan goedkoper
om gelijk naar je dealer te rijden en er een nieuwe voorruit
in te zetten.Of zie ik iets over het hoofd?
Je ziet oa over het hoofd dat je dat niet ongestraft *vaak* kunt laten doen,
want het blijven wel schademeldingen op je kerfstok, die je bij een eventuele
overstap naar een andere verzekeringsmaatschappij de poot dwars kunnen
zetten.
Dus bij de betere vehikels, die niet krakkemikkig elementair-constructief
bijeen worden gehouden door een stuk glas, die ster of barst gewoon laten
zitten.

En je al helemaal niet laten oplichten door zwakzinnige spotjes van hete
voertuigen met net ingeschakelde airco.
Vraag zo'n lamlul maar eens hoeveel heter dan omgevingstemperatuur die lucht
nog lange tijd blijft, domweg doordat alle onderdelen in het
luchtaanvoersysteem, inclusief en met name dashboard, te heet is om aan te
pakken.
Alsof er acuut vriestemperaturen worden losgelaten op die
ruit....randdebielen.

Misschien dat het je lukt met een emmer kokend water in de winter.
--
Bye,

Willem-Jan Markerink

The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
the inability to understand

<***@a1.nl>
[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Balletje
2010-08-09 16:52:04 UTC
Post by Willem-Jan Markerink
[...]
Geen verzekering zal toch weten dat ik bij mijn dealer
een nieuwe ruit laat aanbrengen?
En dat filmpje is natuurlijk flauwekul,weet ik.Maar
het word wel een van de meest irritante reclame's ever.
Willem-Jan Markerink
2010-08-09 18:05:16 UTC
Post by Balletje
[...]
Als je hem zelf betaalt niet natuurlijk.
Als Carglas & Co dat doen *wel*.
Post by Balletje
En dat filmpje is natuurlijk flauwekul,weet ik.Maar
het word wel een van de meest irritante reclame's ever.
Ik vergat nog het meest randdebiele detail:

Zelfs de grootste mongool zet de ventilatie bij heet weer niet op de
voorruit, maar op zichzelf.

(al blijft het altijd weer verbijsterend hoeveel 'chauffeurs' als ultieme
randdebiel volstrekt schijt hebben aan welke ventilatie-instelling dan
ook....blower op stand 1 of 0, alsof het ding stuk gaat in elke hogere
stand, of de oortjes belast, of moeders de vrouw een ietsjepietsje tocht
laat voelen in haar fragiele nekje....en als het even kan ook nog lekker
verstikkend op recirculatie, zodat er achterin helemaal geen frisse lucht
meer komt)
(ook chauffeurs van taxi's en busjes zijn vaak zo gestoord, die menen dat
als het voorin goed van temperatuur is, dat het dan achterin ook wel best
is)
(en elke keer dat je opnieuw instapt (excursies oid) moet je weer vragen om
dat ding ook voor de achterpassagiers aan te zetten)

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Balletje
2010-08-09 18:23:40 UTC
Post by Balletje
[...]
Dan zul je me wel extra moeten betalen ;-)