Eigen risico doet premie stijgen
Linea Recta
2013-01-05 19:09:57 UTC
http://www.nd.nl/artikelen/2013/januari/02/-eigen-risico-doet-premie-stijgen

Da's helemaal de limit! Als je dus vrijwillig meer risico draagt wordt dat
ook nog 'ns bestraft met een hogere premie!
--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Michael
2013-01-05 19:50:47 UTC
Post by Linea Recta
http://www.nd.nl/artikelen/2013/januari/02/-eigen-risico-doet-premie-stijgen
Da's helemaal de limit! Als je dus vrijwillig meer risico draagt wordt dat
ook nog 'ns bestraft met een hogere premie!
Tja, dat is Nederland. Wie niet in het gareel wil lopen dan daar de zure
druiven van proeven.
Linea Recta
2013-01-05 20:09:06 UTC
Post by Michael
Post by Linea Recta
[...]
We moesten zonodig "marktwerking"...
--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Nini
2013-01-05 23:22:35 UTC
Post by Linea Recta
Post by Michael
Post by Linea Recta
[...]
Neu, niet 'WE'.
Komende uit het OV als werknemer heb hier altijd voor gewaarschuwd.

Sommige sectoren moet je niet willen zien als een bedrijf die volgens het
economisch principe werkt.
Dan doel ik ook op energie, water, ook de zorg en uiteraard het OV.
En er zullen vast andere zijn.
Uiteraard wil ik hier niet zeggen dat er geld verspild dient te worden
maar dat kon en kun je ook op andere manier bereiken.

Voorbeeld en een slechte is de thuishulp in Emmen. door het aanbesteden
zitten mensen die thuishulp nodig hebben weken zonder omdat de overgang
niet vlekkeloos ging. Als het niet zo triest en schandalig was moet je er
om lachen zo slecht het geregeld is.

Link:

http://www.dvhn.nl/nieuws/drenthe/article9686521.ece/Chaos-bij-overgang-
thuiszorg-in-Emmen

En Huiveren maar. ;-(

Nini.
Michael

Mij is niks gevraagd en ook niemand in mijn omgeving is ooit iets gevraagd.
Satkijker
2013-01-11 23:01:42 UTC
Post by Michael
(
Post by Linea Recta
We moesten zonodig "marktwerking"...
"we"???????
Mij is niks gevraagd en ook niemand in mijn omgeving is ooit iets gevraagd.
Iedere 4 jaar heeft u de mogelijkheid om uw stem te laten horen.

Dat vele Nederlanders denken dat ze zich voor de verkiezingen niet
hoeven te verdiepen in de verkiezingsprogramma's is teleurstellend.
Michael
2013-01-12 09:09:44 UTC
Post by Satkijker
Post by Michael
(
Post by Linea Recta
[...]
Zinloos want partijen die tot de dag voor verkiezing elkaar uitmaken voor
rotte vis gaan de dag er na samenwerken.
Rink
2013-01-12 12:06:04 UTC
"Michael" schreef ...
Post by Michael
Post by Satkijker
Post by Michael
Post by Linea Recta
[...]
En doen dan wat anders dan dat ze ons hebben voorgespiegeld.
De politiek zal nooit een ISO9000 certificaat krijgen.