Vanavond in Radar: Zorgverzekeringen
Linea Recta
2009-11-23 18:58:54 UTC
Vanavond in Radar: Zorgverzekeringen

Zorgverzekeringen worden steeds duurder, maar ze verzekeren steeds
minder. Toch blijven veel mensen zitten. Is het verstandig om over te
stappen? Bent u oververzekerd? En wat wordt er aan u verdiend?

Vier grote vergelijkingssites leggen het uit in Radar.

20.30 uur, Nederland 1
--
regards,

|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
Tom
2009-11-23 19:00:22 UTC
Post by Linea Recta
Vanavond in Radar: Zorgverzekeringen
Zorgverzekeringen worden steeds duurder, maar ze verzekeren steeds
minder.
Hoezo? Aan het basispakket is toch nog niets veranderd wat betreft de
dekking? Of heb je het over de aanvullende verzekeringen?

Tom.
Linea Recta
2009-11-24 11:35:54 UTC
Post by Tom
Post by Linea Recta
[...]
Ik "heb" 't nergens over. Het was vermelding overgenomen uit omroep.nl
--
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
de lachende panda
2009-11-24 12:14:42 UTC
On Tue, 24 Nov 2009 12:35:54 +0100, "Linea Recta"
Post by Linea Recta
Post by Tom
Post by Linea Recta
[...]
Maar het gaat ongetwijfeld over de aanvullende verzekeringen
(waaronder de tandartsverzekeringen). En het was bij de invoering van
het nieuwe zorgstelsel al te voorzien: er werden bijna ideale
aanvullende verzekeringen uit de grond gestampt, de bomen konden niet
hoog genoeg groeien. Dat kon natuurlijk niet uit.
--
Panda

www.delachendepanda.nl
Linea Recta
2009-11-24 14:19:47 UTC
Post by Linea Recta
Post by Tom
Post by Linea Recta
[...]
Ik heb zelf alleen een basisverzekering, dus ik kan gewoon voor de
goedkoopste gaan.
Maar als je ook een aanvullend pakket hebt, wordt het ingewikkelder. In dat
geval kun je op basis van je persoonlijke behoeften gaan vergelijken op de
volgende sites:

www.kiesbeter.nl
www.zorgkiezer.nl
www.verzekeringssite.nl