Aflossingsvrije hypotheek?
Snulk
2008-07-06 10:36:58 UTC
Graag jullie mening en voor- en nadelen van deze hypoyheekvorm. Ik ben
bij de Rabobank geweest om een nieuwe hypotheek per 1-10 af te sluiten.
Ik kreeg het advies om een volledig aflossingsvrije hypo te nemen voor
10 jaar. Over 10 jaar komt mijn pensioen vrij en ben ik 62.
Beetje raar iedee dat je niets aflost...Is deze vorm erg populair?
Tot nu toe een beleggings hypo gehad.

Ik hoor het graag van jullie.

Jos
Richard
Is hetzelfde als koude huur.
MP
Jos
m***@ikbenfrits.nl
2016-12-19 22:25:40 UTC
Post by Snulk
[...]
Ik ben op zoek naar een goed forum met discussies over hypotheken. Ik heb het idee dat de dingen die ik hier tegenkom nogal oud zijn.

Wordt hier nog gebruik van gemaakt? Ik zie wel dat er een maandelijkse post is van de beheerders. Wellicht kan iemand mij verwijzen naar waar de discussie zich verplaatst heeft.

groet,

Michiel
www.ikbenfrits.nl