Vreemd
Adivino Siempre
2013-10-10 09:11:27 UTC
Ik vind het bijzonder dat ik vaak klachten hoor over niet betalen van
verzekeraars, maar er hier vrijwel nooit iets over lees. Zouden die
verhalen soms niet waar zijn?
--
No trees were killed in the sending of this message; however a large
number of electrons were terribly inconvenienced.
Izak van Langevelde
2013-10-10 09:29:39 UTC
Post by Adivino Siempre
Ik vind het bijzonder dat ik vaak klachten hoor over niet betalen van
verzekeraars, maar er hier vrijwel nooit iets over lees. Zouden die
verhalen soms niet waar zijn?
Ik lees hier ook nooit wat over begrafenissen, geboortes, aardbeien met
slagroom, nagelschaartjes en oorboter...
Grinnikend door het leven...
Adivino Siempre
2013-10-10 10:12:57 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Adivino Siempre
[...]
Kan dat dan, met uitzondering van de begrafeniskosten,ook al worden
verzekerd? En een overledene zal niet snel klagen vermoed ik.
Ik denk dat je best weet wat ik bedoel. Veel mensen klagen over
verzekeraars die bij schade niet opf te weinig willen uit betalen.
--
Adivino Siempre
Adivino Siempre
Izak van Langevelde
2013-10-10 11:22:14 UTC
Post by Adivino Siempre
Post by Izak van Langevelde
Post by Adivino Siempre
[...]
Die klagen dan waarschijnlijk bij die verzekeraars, en ik geef ze geen
ongelijk, want er zijn hier weinig mensen die het probleem voor ze gaan
oplossen...
Grinnikend door het leven...
Adivino Siempre
2013-10-14 14:36:51 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by Adivino Siempre
Post by Izak van Langevelde
Post by Adivino Siempre
[...]
Nou dat is niet waar, ik doe het graag!! Maar dan wordt je verwezen
naar een website. Die is niet van mij overigens. Dus geen spam.
--
Adivino Siempre
Adivino Siempre